Jak sprzedawać na Amazon?

Jak sprzedawać na Amazon?

Jednym z najczęstszych pytań, jakie mają ludzie rozpoczynający działalność na Amazon, jest: jak sprzedawać na Amazon? Proces ten jest w rzeczywistości dość skomplikowany. Istnieje wiele platform, kanałów sprzedaży i opłat, z którymi trzeba się zmierzyć, a zarządzanie nimi może być koszmarem. Na szczęście istnieją dwa narzędzia, które mogą pomóc Ci zarządzać tym w znacznie bardziej efektywny sposób. Przyjrzyjmy się tym dwóm narzędziom. Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, będziesz dobrze na swojej drodze do sprzedaży na Amazon w krótkim czasie!

Kategorie produktów

Możesz sprzedawać produkty w wielu kategoriach na Amazon. Niektóre kategorie są bardziej ograniczone niż inne, a niektóre wymagają specjalnej zgody. Pierwsze dwie kategorie, na przykład, są przeznaczone tylko dla nowych produktów. Nie można sprzedawać przedmiotów używanych. Trzecia kategoria, dla produktów używanych i odnowionych, obejmuje kolekcje i inne produkty, które są uważane za antyki. Ostatnia kategoria jest dla towarów przemysłowych, które obejmują oświetlenie komercyjne, smary i uszczelniacze, materiały eksploatacyjne dla dozorców i inne.

Choć w każdej kategorii jest wielu zyskownych sprzedawców, może być trudno znaleźć niezatłoczoną kategorię. W takim przypadku będziesz musiał dokładnie zbadać swój produkt. Zbadaj konkurencję i to, jak dobrze sobie radzi. Zastanów się również nad zapotrzebowaniem na Twój produkt. Sprzedawanie produktu, którego nikt nie szuka, ograniczy Twoją potencjalną sprzedaż. Tak więc, wybierz mądrze! Jak sprzedawać kategorie produktów na Amazon? Zacznij od tych czterech kroków, aby zwiększyć swoje szanse na sukces!

Jedną z najbardziej popularnych i dochodowych nisz na Amazon są gry i gry wideo. Z ogromnym zapotrzebowaniem na gry wideo, sprzęt i oprogramowanie są w ciągłym popycie. Konsumenci zazwyczaj szukają nowszych i wyższej jakości gier. Aby konkurować z Amazonem, musisz wybrać konkretną podkategorię. Unikaj nasyconej kategorii. Ponadto będziesz musiał wydać dodatkowe pieniądze na reklamę. Możesz zarobić dobre pieniądze, sprzedając te produkty, o ile pozostaniesz na bieżąco z najnowszymi trendami.

Po wybraniu kategorii produktów, musisz zostać zatwierdzony do sprzedaży na Amazon. Proces zatwierdzania jest inny dla każdej kategorii produktów. Niemniej jednak, musisz złożyć wszystkie materiały wymagane do aplikacji. Złożenie wniosku powinno zająć mniej niż pięć minut. Upewnij się, że sprawdzasz status swojej aplikacji na stronie Amazon. Możesz również kupić produkty już wymienione na stronie. Jeśli jesteś w stanie znaleźć produkt, który będzie popularny, możesz chcieć go sprzedać na Amazon.

Opłaty za sprzedaż na Amazon

Istnieje kilka podstawowych opłat za sprzedaż na Amazon. Niektóre z nich są stałe, a inne za sprzedaną jednostkę. Struktura opłat dla indywidualnego sprzedawcy jest następująca:

Istnieje standardowa opłata za przyjęcie płatności kartą kredytową oraz dodatkowe opłaty za wysyłkę i obsługę. Możesz również skorzystać z własnego konta handlowego lub zlecić realizację zamówienia firmie Fulfillment by Amazon. Fulfillment by Amazon zajmuje się wysyłką, zwrotami i przechowywaniem dla Ciebie. Aby skorzystać z tej usługi, musisz dostarczyć przedmiot i uzyskać listę swoich zapasów. Musisz mieć profesjonalne konto, aby sprzedawać na Amazon. Jednak jeśli sprzedajesz na Amazon jako początkujący, bądź przygotowany na kilka ukrytych opłat.

Listowane przedmioty muszą mieć co najmniej dziesięć centów. To samo dotyczy cyfrowych plików do pobrania. Z tego powodu sprzedawcy powinni spodziewać się opłat w wysokości od pięciu do 20 centów za wypożyczenie. Inne opłaty za sprzedaż różnią się w zależności od kategorii produktu, ale na ogół wynoszą 10 dolarów za wypożyczenie. Opłaty te są zazwyczaj zwolnione z opłat za pierwsze 100 000 aukcji. Opłaty za sprzedaż na Amazon różnią się w zależności od produktów, które sprzedajesz, liczby przedmiotów, które wymieniasz, oraz liczby kupujących.

Dodatkowe opłaty za sprzedaż na Amazon mogą się różnić w zależności od rodzaju produktu i jego cech. Niektóre opłaty są stałe, podczas gdy inne mogą się różnić w zależności od kategorii produktu sprzedawcy, metody realizacji, klasyfikacji handlowca i wielkości sprzedaży. Powinieneś wziąć pod uwagę te opłaty przy wyborze produktu i metody wysyłki. Powinieneś również zwrócić uwagę na opłaty za polecenie w zależności od kategorii produktu. Nakreśliliśmy podstawowy skład różnych opłat za sprzedaż na Amazon i skompilowaliśmy listę całkowitych opłat dla każdej kategorii.

Znalezienie opłacalnych produktów do sprzedaży na Amazon

Jeśli jesteś nowym sprzedawcą Amazon, prawdopodobnie masz długą listę produktów, które chciałbyś sprzedać, ale nie wiesz, od czego zacząć. To właśnie wtedy potrzebujesz dogłębnego oprogramowania do badania produktów, takiego jak AMZScout PRO Extension. To rozszerzenie przeanalizuje produkty Amazon i poleci najlepsze z nich dla Twojego biznesu. Jest łatwy w użyciu i oferuje szczegółowe raporty z najlepszych produktów do sprzedaży.

Ważne jest, aby pamiętać, że nie każdy produkt private label, który sprzedajesz na Amazon, będzie zarabiał pieniądze. W rzeczywistości niektóre rodzaje przedmiotów nie będą sprzedawać w ogóle. Aby być rentownym sprzedawcą Amazon, będziesz musiał przestrzegać ścisłych kryteriów. Na przykład, twój produkt musi być w wysokim popycie (co oznacza, że sprzedaje co najmniej 300 jednostek miesięcznie, co działa na około dziesięć sprzedaży dziennie) i niskiej konkurencji (tj. że tylko kilka innych sprzedawców ma ten sam produkt).

Największym wyzwaniem rozpoczęcia działalności na Amazon jest znalezienie opłacalnych produktów, które będą się podobać konsumentom. Problem polega na tym, że Amazon nie jest taki jak kiedyś. Stał się przepełniony i konkurencyjny, a prywatne etykiety nie są tak łatwe jak kiedyś. Ale jeśli wiesz, czego szukać i co ludzie będą kupować, możesz sprzedawać produkty, które ludzie prawdopodobnie kupią. Istnieje ponad dwanaście milionów produktów na Amazon.

Podczas badania produktów, należy szukać produktów, które są trendy na Amazon. Gorące produkty są najlepszymi sprzedawcami w swoich kategoriach i często mają ogromny popyt ze strony klientów. Na przykład, wanny dla noworodków sprzedają się dobrze przez cały rok. Możesz opracować akcesoria do sprzedaży z nim. Innym świetnym sposobem na znalezienie zyskownych produktów jest sprawdzenie listy życzeń Amazon. To narzędzie pokazuje, jakich produktów ludzie szukają i identyfikuje gorące przedmioty sprzedające.

Szablon arkusza kalkulacyjnego Listing Loader

Aby sprzedawać na Amazon, musisz stworzyć listę za pomocą arkusza kalkulacyjnego „Listing Loader”. Szablon ten można pobrać z Amazon Seller Central. Szablon listingowy zawiera id produktu, sku, cenę i ilość. Konieczne jest również umieszczenie product-id i type, które posłużą do dopasowania produktu do odpowiedniego arkusza produktowego.

Szablon Listing Loader to arkusz kalkulacyjny, który zawiera zakładki na dane listingowe. Sprawdza on poprawność i waliduje dane, aby zmniejszyć liczbę niepowodzeń przy wgrywaniu danych z powodu błędów wejściowych. Arkusz kalkulacyjny jest dostępny w formacie Excel i można go użyć do przesłania danych inwentaryzacyjnych bezpośrednio do Amazon. Zanim prześlesz swoją listę, upewnij się, że zapisałeś jej wersję zapasową. Dodaj datę do nazwy pliku, aby mieć zapis swojej pracy. W ten sposób możesz odnieść się do każdej wcześniejszej wersji i poprawić wszelkie błędy.

Szablon arkusza kalkulacyjnego Lister loader do sprzedaży na rynku Amazon może być używany do zarządzania szczegółami listingu i wydajnością. Jest przeznaczony do aktualizacji tygodniowej lub miesięcznej i może być używany w połączeniu z Gorilla ROI. Jest bezpłatny dla maksymalnie 3 SKU FBA. Istnieje wiele innych korzyści z używania szablonu arkusza kalkulacyjnego do zarządzania biznesem Amazon. Należą do nich łatwość użycia, elastyczność i opłacalność.

Szablon arkusza kalkulacyjnego lister loader do sprzedaży na Amazon pozwala z łatwością zarządzać zapasami. Zawiera informacje o Twoich produktach, w tym nazwy przedmiotów, opisy, ceny i dostępne ilości. Jeśli używasz dodatku Gorilla ROI, możesz łatwo zaktualizować swoje zapasy za pomocą kilku kliknięć. Możesz również dodać do trzech SKU do arkusza kalkulacyjnego za pomocą jednego przycisku. Następnie możesz poczekać kilka godzin, aby dane się wypełniły.

Strona szczegółów produktu

Jeśli szukasz zwiększenia sprzedaży na Amazon, kluczowym sposobem, aby to zrobić, jest zwiększenie doświadczenia klienta na stronie szczegółów produktu. Podczas gdy kupujący online nie mogą dotknąć Twojego produktu, mogą przeczytać jego recenzje. Dlatego ważne jest, aby zapewnić wysokiej jakości informacje o produkcie, które zachęcą ich do zakupu Twojego przedmiotu. Poniżej wymieniono kilka sposobów na ulepszenie strony szczegółów produktu w celu uzyskania maksymalnego potencjału sprzedaży.

Strona szczegółów produktu (PDP) jest najważniejszą częścią oferty Amazon. Strona zawiera wszystkie istotne dla konsumenta informacje o Twoim produkcie, w tym nazwę, zdjęcia, opinie klientów i opis. Musisz mieć aktywną listę na Amazon, aby dokonać sprzedaży. Upewnij się, że postępujesz zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w przewodniku sprzedawcy Amazon. Dzięki temu Twoja strona szczegółów produktu będzie wyróżniać się wśród innych produktów na Amazon.

Opis produktu jest pierwszym miejscem, do którego zaglądają potencjalni klienci, aby zobaczyć więcej informacji na temat przedmiotu. Oprócz Opisu produktu, nazwa produktu Amazon jest używana do nawigacji do strony szczegółów produktu. Cena może również wpłynąć na decyzję klienta o zakupie produktu. Jeśli Twój produkt jest wyceniony zbyt nisko, może to ich odrzucić. Najlepiej jest podać bardziej szczegółowe informacje przed umieszczeniem produktu na liście. W ten sposób zwiększysz szanse na sprzedaż.

Upewnij się, że Twój opis produktu posiada wysokiej jakości zdjęcia marketingowe. Ponadto zapewnij najbardziej szczegółową treść o każdym produkcie. Będzie to zależało od tego, jak wiele produktów posiadasz. Jeśli sprzedajesz na Amazon jako producent, upewnij się, że używasz najlepszej jakości obrazów do promowania swojego produktu. Upewnij się, że dodajesz kilka zdjęć marketingowych swojego produktu, aby potencjalni klienci mogli wybrać ten, który najlepiej pasuje do ich potrzeb. Pamiętaj jednak, aby zawrzeć nazwę swojej marki lub nazwę produktu w tytule i metaopisie.

Podobne Wpisy

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Wróć Do Góry